×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
درخواست پرسپولیس از فدراسیون/ قبل از بازی با نفت جام ما را بدهید

به گزارش اشراف، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی سال گذشته هم قهرمان لیگ و هم قهرمان جام حذفی شد که فدراسیون فوتبال از برگزاری بازی سوپرجام خودداری و اعلام کرد جام برای پرسپولیس خواهد بود.

پرسپولیسی ها هم خواهان گرفتن این جام در ورزشگاه و مقابل چشم هواداران خود شده اند. محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: ما دو سوپرجام از فدراسیون طلبکاریم. یکی که در دادگاه عالی ورزش است و ۲۹ شهریور رای آن صادر می شود. یک سوپرجام هم هست که بدون شائبه است. هم قهرمان لیگ شدیم هم قهرمان جام حذفی. در هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مصوب شده است. با آقای بهاروند رئیس سازمان لیگ هم صحبت کردم و این موضوع را گفتم. باید این جام را بدهند.

وی ادامه داد: روز گذشته هم از طریق «واتس اپ» با آقای تاج صحبت کردم و ایشان اعلام کرد سوئیس است و شنبه بر می گردد. به ایشان اعلام کردم قبل از بازی با صنعت نفت جام را می خواهیم و مزاحمتی برای کسی ایجاد نمی کنیم و فقط می خواهیم در ورزشگاه با جام یک دور بزنیم. دفعه قبل جام را در سازمان لیگ دادند و شکل خوبی نداشت. آقای تاج پاسخی به این درخواستم نداد و امیدوارم قبل از بازی با صنعت نفت جام را در ورزشگاه بگیریم.

مهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.